torsdag 15 februari 2024

Torsdag 15/2-2024 19:54

DAG: Jaha till natt igen då och en okey natt inatt vaknade till 9:30 då mobilen ringde sedan till 9:50 stack jag till sjukgymnasten och sedan hem igen. Jag fick vad jag skulle göra för att inte få ont och jag förstår nu varför jag inte hade papper på detta för jag fick inget papper på de idag heller. Så sedan när jag kom hem så åt jag frukosten och sedan gick jag igång med romanen körde den idag till 14:30 tiden då jag la ner och fick igång middagen hade idag fläsk och mos gott mos och löksås. Såg idag två avsnitt av samma serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. En bra dag idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja idag körde jag efter att jag hade varit ute med och det gick bra brukar inte göra detta men idag så gjorde det en bra dag idag.

MUSIK: Och nej inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: