söndag 4 februari 2024

Söndag 4/2-2024 19:52

DAG: Jaha till natt igen och en okey natt inatt sov okey fram till sex tiden sedan till 10:30 och kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 tiden körde den idag till 14:30 då jag dammsög och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab och stripes och såg ett avsnitt av en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen ja mer? Nä.

TRÄNING: Jaha jag packade just väskan och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Jaha körde idag igen och jag sov lite bättre inatt även om jag var seg så hade jag en bra natt inatt. Har idag kommit till sist personen ja det är gubben och hunden kvar nu sedan skall jag nog göra om lite till och sedan skall vi se igen. Men det är många sidor att köra nu.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: