söndag 18 februari 2024

Söndag 18/2-2024 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt igen kom igång idag till sex tiden sedan till 10:00 kom sedan ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen till 12:00 idag höll på med detta till 14:30 idag sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter och stripes och såg idag två avsnitt av samma serie idag igen. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så spelade jag lite idag Nintendo ett tag.

TRÄNING: Jaha idag packade jag väskan igen så imonn kör jag igen.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag igen och jag börjar närma mig slutet på denna omgång. Men det är en bit kvar ännu.

MUSIK: Nä inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: