fredag 16 februari 2024

Fredag 16/2-2024 19:44

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey kom igång idag till 9:50 och då var jag uppe och fick igång datorerna för skann. Sedan la jag mig igen och låg till 11:00 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen idag igen och körde den idag till 14:00 för jag skulle ut och handla och sedan till apoteket men idag hade de inte det jag ville ha så jag fick gå hem utan nått idag. Så sedan till 15:00 fick jag igång middagen och idag hade jag hamburgare och stripes och såg två avsnitt av samma serie idag igen. Sedan efter detta fick jag i mig två kaffe igen och så har jag inte gjort mer idag tror jag visst nej.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra idag med så en bra dag igen idag.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: