torsdag 28 mars 2019

Torsdag 28/3-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen och om den nya appen är kass vet jag inte ännu. Det kan vara att den inte är kass utan okey och då förklarar detta varför jag en dag är pigg och en annan dag inte är pigg. För innan så sov jag okey men var ändå seg men nu är jag helt kass på rem men mycket på djup. Och om den nya appen är okey så sover jag inte nog med rem men tar igen detta på djup varje natt innan visade den att jag sov men då kanske jag inte sov ändå. Ja idag har jag försökt få uppgifter från klarna om räntan till deklarationen men jag hoppas att jag får det till nästa vecka eller kanske redan imonn. Så jag får in skatten och får pengarna tidigt sista dagen är den andre april så jag hoppas att de hör av sig tills imonn. Så mer? Jo jag stack till träningen till tre idag men idag tappade jag farten helt och gjorde inte allt idag. Så hoppade jag stretchen med idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller tror jag har chans på 2000 men jag tror inte det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej och imonn skall jag köra tvätten hela dagen går igång till tolv.

TRÄNING: Ja idag gick jag igång men sedan tappade jag farten helt och la ner. Så jag gjorde inte alla övningar idag men det tar jag igen tills måndag igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä jag gjorde inte nått idag på denna punkt och imonn är det tvätt så jag kan köra igen till nästa vecka.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: