tisdag 12 mars 2019

Tisdag 12/3-2019 20:00

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen sov inatt en timme och kom ur sängen till 10:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jag tappade lusten till allt och gjorde inte nått. Jo jag har pillat med streamer programmet idag och upptäckt lite nytt. Så mer? Jo idag har jag chans till lite pengar till 21:30 tiden ringer innan 22:00 så har jag vunnit över millen men annars ser jag till 23:00 om jag har chans på nått under millen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för träningen till torsdag.

ROMAN: Nä inget idag jo jag läste lite idag har inte gjort på ett tag nu.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: