söndag 24 mars 2019

Söndag 24/3-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag 15 minuter rem och över 8 timmar djup så jag var ändå rätt pigg idag när jag kom ur sängen idag. Klockan var 10:40 när jag kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med att dammsuga till tolv tiden. Så efter detta så gjorde jag inte nått fram till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier idag när jag åt. Och efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så till sex tiden gick jag igång med att streama och slutade till sju eller lite efter idag. Så mer? Jo jag vann inte nått tror jag igår ja inatt men ser idag efter jag kollar mailen så vinner jag nått så ser ni på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det. Om jag sover en timme tjugo så skall jag köra stretchen med imonn.

ROMAN: Ja jag har läst idag ett par kapitel men inget mer på denna punkt idag.

MUSIK: Ja skall köra imonn igen så kanske jag kan få igång rösten igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: