fredag 8 mars 2019

Fredag 8/3-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inatt en timme rem och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men till ett tiden så ringde jag till närhälsan och skulle då beställa nytt recept men de skulle ringa till 14:00 tiden. Så jag stack ut och hämtade annat recept och så handlade jag på ICA. Så sedan hem igen och så ringde de men jag måste till läkaren för att få detta recept. Och jag har inte pengar till detta denna månaden och nästa skall jag till läkaren och då kostar det 300 så jag har inte råd att gå till läkaren denna månaden eller nästa så jag får vänta ett tag till. Så så gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt idag. Och jag såg en serie till idag på datorn det var en Youtube serie som jag måste köpa om jag vill se mer. Men jag såg den sista som var gratis idag. Så mer? Jo jag laddade hem ett spel igår som var gratis har inte spelat ännu. Så mer? Nå nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kan jag köra stretchen imonn.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Ja kollade idag och det är inte så bra men om jag kan sjunga bättre så kanske. Men jag tror inte jag kan detta nu.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: