söndag 17 mars 2019

Söndag 17/3-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt sov inatt en timme rem och kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga efter detta gick jag igång med middagen till två tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg två serier när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så till sex tiden gick jag igång med streamen körde den till sju. Så mer? Jag trodde nog att jag skulle vara klar med spelet nu men jag har streamat 15 timmar nu och jag tror att det tar en tio till femton om man gör rätt men det har jag inte gjort så jag kanske tar en tjugo så är jag klar sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag har chans på 900000 tursen idag ser när jag kollar mailen idag ni ser på Twitter om det gav nått kan hoppas på tur.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag musiken imonn med.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Ja sover jag inatt så kör jag igen tills imonn på denna punkt. Jag har en vers sedan är det refrängen att göra och efter detta skall jag köra tills jag får igång talet igen och jag kan hitta min röst sedan med hoppas jag. Jag skall köra hela tills jag kan allt utantill och kan köra hela låten på en gång. Just nu gör jag en vers i taget men jag skall göra allt på en gång så kan jag förhoppningsvis sedan få igång sången med hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: