tisdag 5 mars 2019

Tisdag 5/3-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov 40 minuter rem och inte mer än sex timmar djup så kass sömn inatt. Kom ur sängen till nio då klockan ringde men jag var vaken redan till sex tiden idag och sov sedan inte mer utan låg och slumrade fram tills klockan ringde idag. Så jag kom upp och fick på mig och stack sedan till närhälsan och tog prov sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så och idag var tanken att jag skulle gå igång med musiken igen men tappade farten idag igen och la ner. Jag gick igång med middagen till tre tiden ja lite innan jag var klar med maten idag till tre. Jo innan detta så såg jag en serie på Youtube som var gratis att se så jag såg ett avsnitt och så ett till nu innan jag gick igång med bloggen. Så mer? Jo jag hade idag kotletter med stripes och såg två serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och en semla jag tog en innan maten med. Så efter detta så såg jag ett avsnitt till av Youtube och nu är jag här. Så mer? Jo jag har chans att vinna lite idag det dras till 21:30 idag och om de ringer så har jag vunnit över millen annars ser jag imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inte här heller.

MUSIK: Ja idag gjorde jag så att jag ändrade farten till 100 från 90 men jag har gjort ett fel jag har gjort dubbla refränger men bara en rad text ja en refräng så även på versen. Jag skall se imonn vad jag gör åt detta men jag tror att jag kör versen två gånger samma med refrängen. Men jag måste lägga på sång för att se hur det blir och jag kanske gör detta imonn. Om jag sover vill säga det verkar som om Magnesiumet inte tar längre för jag sover inte bra igen. Men jag får se hur jag gör imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: