onsdag 13 mars 2019

Onsdag 13/3-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov inatt en timme fyrtio rem och kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken körde den idag fram till 14:50 då jag la ner och gick igång med middagen. Så hade idag kotletter med pommes och såg två serier idag nä en serie idag som jag sett innan med väntat med tills nu när jag sett alla serier som jag såg innan. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen igen. Så sedan kom jag på att jag skulle lägga till en skärm till musikdatorn idag. Gjorde det precis nu och jag får stänga laptoppen nästan helt men jag kommer åt tangentbord så jag kan se den större skärmen och komma åt tangentbordet med. Så imonn skall jag köra på den större skärmen det är pilligt att ha den som finns på datorn så jag hoppas att det skall bli lite lättare nu. Så mer? Jo det var dragning till idag på lotto men där vann jag inget och sedan på viking lotto men där vann jag inte heller nått idag. Så mer? Jo jag trodde igår att jag glömde ta mina värktabletter men jag tog dem men kom inte ihåg att jag tog dem igår. För jag hade inte ont idag och om jag hade glömt så hade jag haft ont idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har redan packat väskan igår men jag hoppas att jag sover tills imonn så kör jag först musik sedan gym.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja idag tänkte jag då gå igång men jag hade gjort fel på texten igen. Jag gjorde text på åtta takter men jag hade 16 så jag fick göra mer idag skall se om jag kan få in en vers imonn om jag sover vill säga. Så har jag den nya skärmen med det är lättare att se på den.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: