onsdag 27 mars 2019

Onsdag 27/3-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och appen är kass tror jag för jag sov inatt 20 rem och jag var rätt seg idag när jag kom ur sängen. Klockan var 11:10 när jag kom ur sängen och jag fick i mig frukosten och tabletterna. Så och till den nya tabletten jag tog den igår till nio tiden. Men jag tog ja jag tar mina sömn tabletter med och fick ojämn hjärtrytm och sedan gick pulsen upp till över 70 och jag kunde inte somna igår. Så jag kände inte av den nya tabletten alls igår och inatt. Så jag undrar om appen är okey nu det skulle förklara att jag har sovit innan och varit pigg trotts att jag sov kasst. För innan sov jag en och fyrtio och var seg men nu sover jag bara korta stunder men jag sover djup längre och då är jag rätt pigg ändå. Jag mailade idag får se vad de säger om det. Jo så såg jag att man skulle ta tabletterna sex timmar innan på Wikipedia men jag fick ju höjd puls och jag fick ingen effekt av den alls inatt. Så jag tar den idag till 22:00 för jag kände mig lite yr igår efter att jag tog dem. Men det var ju sömntabletterna inte den nya. Så tar jag den till 22:00 och så sover jag till 01:00 det är tre timmar men jag kanske måste ta den tidigare men jag skall testa idag och se om det gör nått idag. Så till klockan tolv idag kom jag på att jag skulle köpa mat jag kom inte ihåg detta idag när jag vaknade men sedan. Så stack två gånger och jag köpte idag kyckling istället för kotletter idag men jag fick inte nog och det var tur för jag har inte plats i frysen för fler. Men det är ungefär samma pris för detta så jag skall ta och köpta lite till sedan fick tre paket idag och det gav 5 middagar så jag behöver ett paket till så har jag tre middagar till ja jag vill ha nio och det får jag inte måste köpa två till då och då blir det dyrare tror jag orkar inte räkna mer nu. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till fyra tiden idag hade idag hamburgare och pommes och såg en serie idag när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och lite choklad som jag köpte igår. Så mer? Nä det var nog allt jo det är dragning idag men jag vann inte nått idag heller. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen tills imonn har packat väskan för imonn och jag hoppas att jag sover så jag är pigg även om appen inte visar det så kan jag vara pigg ändå hoppas jag.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag men kanske imonn.

MUSIK: Ja jag kör kanske texten imonn så jag kan få igång min röst igen vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: