onsdag 20 mars 2019

Onsdag 20/3-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov en timme och fyrtio rem men dagen blev inte så bra ändå. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken idag. Jag skrev texten till breaket och så gav jag upp för dagen. Efter detta har jag spelat lite spel men bra kort tog ett idag ett pussel spel som jag hade ett par nivåer kvar. Så annars har jag inte gjort nått på hela dagen idag. Jag tappade farten idag helt trotts att jag sov bra inatt. Så jag har chans på 50000 och 600000 idag ser detta när jag kollar mailen ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till 14:40 tiden hade idag fiskpinnar och mos gott mos och såg en serie när jag åt idag. Så fick jag vänta på att klockan skulle slå 17:00 då jag tar mina tabletter. Så mer? Jo jag har glott lite på Youtube med idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej ses igen imonn. Jo morsan ringde idag igen en snabb koll.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja jag har läst idag ett par kapitel men inte mer.

MUSIK: Ja som jag sa idag så gjorde jag lite text men inte mer jag hade kunnat få tag i grannen idag för jag tror att han var hemma men jag orkade inte idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: