lördag 16 mars 2019

Lördag 16/3-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov en timme tjugo rem inatt kom ur sängen till 11:30 fick snabbt i mig lite mat och sedan tabletterna. Så efter detta har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Jo jag har chattat med IKEA och fått redan på lite. Men annars har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Jo jag har spelat lite Nintendo idag en halv timme nått sånt. Så mer? Jo jag har chans på 830000 eller 12000 hoppas jag får många mail idag man får två sedan ett till om man vinner över 50000 får jag det och det är eurojackpot då har jag vunnit 120000 och om det är euromillons då är det 830000 ser ikväll om det gav nått ni ser på Twitter idag om jag vann nått. Så mer? Jo jag såg två serier idag när jag åt först en sedan en till och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen imonn. Då jag streamar till sex som vanligt. Ni kan se sedan på mitt Youtube konto Henrik Porali. Ligger uppe med 15 timmar just nu att se.

TRÄNING: Ja idag har jag kunnat köra stretchen men hoppade det igen idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Ja jag kör igen till måndag om jag sover den natten vill säga hoppas på det.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: