tisdag 26 mars 2019

Tisdag 26/3-2019 19:32

DAG: Jaha till  natt igen då ja och inatt sov jag fem minuter rem och jag var rätt pigg idag igen. Men jag skall ta och dra ett mail till appen och fråga om det är rätt. Innan jag uppdaterade appen så sov jag runt en och tjugo rem men nu är det mellan 5-25 minuter undrar om det är rätt. Jag vet dock ej om appen var okey innan eller efter så vi får se. Så kom upp idag till 11:00 tiden fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv då det var dags att gå till läkaren idag. Jag var inne på ICA och handlade lite sedan tog jag ut 2000 till mat imonn som jag skall köpa. Så fick idag dyra tabletter som kanske kan få mig att sova eller inte vi får se jag hoppas att jag sover bättre på dem det är melatonin så ser jag inatt om jag sover bättre. Vi hoppas på det jag hoppas att jag sover längre och inte vaknar på natten av dem. Så sedan gick jag hem idag tog inte en timme som jag sa igår det tog tjugo minuter sedan var jag hemma. Och till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Jo det är spel idag till 21:30 de ringer nog innan 22:00 idag om jag vann nått eller så ser jag att jag kan vinna under millen också och då ser jag det tills imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej ses igen imonn. Jo jag var ute till sju tiden och hämtade tabletterna på apoteket.

TRÄNING: Ja jag kör igen till torsdag så hoppas jag att tabletterna fungerar och jag sover bra så kör jag stretchen igen till denna dag.

ROMAN: Ja läste lite idag igen så jag hoppas att jag kan komma igång igen med detta. Sången kanske kan komma igång men jag tror mer på att jag sover och kan köra romanen sedan.

MUSIK: Ja inget idag och imonn är det mat inköp som gäller för mig så inget på denna punkt imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: