onsdag 6 mars 2019

Onsdag 6/3-2019 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen det är som om tabletterna har slutat verka igen. Inatt sov jag 40 minuter rem och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken till ett tiden men mer om detta nedan. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg två serier när jag åt idag. Så efter detta har jag väntat på att klockan skulle slå 18:55 då det var dragning på lotto sedan till 19:00 då var det dragning på Vikinglotto men jag vann inte nått idag för de har inte ringt och då vinner jag inget. Så sedan har jag legat fram till nu ja jag har varit upp med men mest så låg jag. Så mer? En seg dag idag och jag började med en kass natt igen.

TRÄNING: Ja kör imonn har packat väskan för imonn så hoppas jag att jag sover bättre inatt så jag är pigg imonn när jag kör.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja idag la jag på en vers med kör och sedan lite till men jag har idag kommit på vilka stämmor jag kan ta jag vet inte varför jag inte har kommit på detta innan men kom på det idag. Så imonn skall jag göra om och lägga annan stämma så blir det förhoppningsvis bättre än idag. Om det går bra så skall jag lägga alla verser imonn om jag hinner. Jag hoppas att jag sover bättre inatt. Så jag tror att denna låten kan bli den bästa jag gjort men det återstår att se. Så jag återkommer om detta imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: