tisdag 19 mars 2019

Tisdag 19/3-2019 19:38

DAG: Jaha till en kass natt inatt men jag skulle sticka sedan och jag kunde inte sova då. Jag sov en timme rem natt och kom ur sängen till 09:00 jag vaknade till sju tiden men låg kvar till nio innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så tabletterna fick jag i mig till 11:30 och så gick jag igång med inte nått idag på hela dagen. Jag gjorde inte nått. Så till två tiden stack jag till vagnen och sedan träffade jag sjuksköterskan och sedan åkte jag hem. Jag gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag karréer med ris och såg en serie nä två idag sedan ringde morsan hon mår inte så bra. Ja så diskade jag och så fick jag i mig en kopp kaffe och så skall jag bädda sängen med har inte gjort det idag. Så mer? Jag tog lite värden och de var okey skall sedan tillbaks igen till nästa tisdag men då klockan ett. Så mer? Jo jag tänkte deklarera idag men jag har inte fått alla papper trodde de skulle komma idag men inte heller. Jag har en ränta att kolla sedan kan jag skicka in. Så mer? Jo jag har en chans idag på lite pengar då ringer nog innan 22:00 om det är över millen annars ser jag imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller men tills imonn hoppas jag att jag kan få till ett break och text till detta sedan skall jag öva på texten tills jag kan den utantill. Hoppas att grannarna inte ger upp när det är samma och samma igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: