lördag 23 mars 2019

Lördag 23/3-2019 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov en och tjugo rem och kom ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Hade inte lust med nått idag och det gjorde jag hela dagen idag. Köpte ett spel idag för 4 kronor det har jag råd med till Nintendo. Såg att det var billigt så jag tog det helt okey spel pussel igen. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie som jag hade missat att spela in nu har det gått tio avsnitt men jag gick igång idag med den. Jag har läst boken ja böckerna det är två så jag kände igen lite men jag visste inte då att det var samma som jag läst. Boken var så där och lång väldigt lång och hette fickan från ingenstans men den handlade inte om henne utan några andra min trumkompis läste och la ner den var för lång men jag läste först ena över tusen sidor och så andra med slutet hade jag gissat och det var nästan exakt som jag trodde. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då jag streamar igen till sex tiden.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen hade inte lust idag alls jag sov rätt okey men jag var illa seg idag hela dagen så jag hoppade idag igen.

ROMAN: Nä inget idag men jag läste idag igen hoppas jag kommer igång igen med detta så jag kan köra igen en dag.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: