fredag 15 mars 2019

Fredag 15/3-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey inatt sov en och tjugo rem och kom ur sängen till 10:50 fick i mig frukosten och så stack jag till tvätten till tolv. Sedan upp igen och stack ner igen till 12:45 tiden fick upp tvätten på tork och så stack jag till ICA för att handla lite idag. Sedan hem igen. Och stack ner men de har fått ny timer på torken så man behöver bara lägga in så håller den i fyra timmar nu. Så jag stack ner till 16:00 glodde på Youtube idag så jag missade nästan tiden idag. Men fick upp den och gick sedan igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag kollat grejor på internet idag priser och mått. Så mer? Jo det är chans på vinst idag dragning är 21:00 sedan 21:30 och de borde ringa innan 22:00 om jag vann nått annars ser jag kväll om jag inte vann stort så kanske jag vann lite mindre. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde träningsmaten idag så jag kan köra stretchen imonn om jag sover nog inatt. Vi får se hur det går då.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: