lördag 9 mars 2019

Lördag 9/3-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men jag sov inte bra dagarna innan så jag var seg idag när jag kom upp. Sov inatt 1 timme och 20 minuter kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och fick i mig en kopp kaffe sedan gjorde jag inte nått på hela dan. Jo idag gjorde jag lite på musiken igen men det var ikväll som jag gjorde det. Annars har jag inte gjort nått idag jo kanske lite. Jag kanske har vunnit lite idag ser när jag kollar mailen så ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo jag kollade på sista avsnittet av gratis idag och så kollade jag sista avsnitten på min andra serie med idag när jag åt. Nu har jag två serier att se sedan är jag ikapp igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Då jag streamer jag från klockan sex på Twitch som vanligt. Så mer? Jo jag laddade hem ett spel igår och ett idag de var billiga 8 och 15 spänn pussel spel. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Ja idag har jag tänkt och jag tror jag har kommit på hur jag skall göra till måndag om jag kan klara av det vill säga men jag vet hur jag skall göra. Så kanske låten blir okey ändå. Jag återkommer tills måndag med mera då.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: