söndag 3 mars 2019

Söndag 3/3-2019 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov inatt en timme och tjugo rem. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen till ett tiden så efter detta så gick jag igång med middagen till 14:30 tiden hade idag karréer med ris och såg två serier när jag åt idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så väntade jag på att klockan skulle slå sex då jag skulle gå igång med streamen. Och när klockan slog sex så gick jag igång med streamen och körde den fram till 19:00 då jag gav upp för dagen. Så mer? Ja mer? Nä jag kommer inte ihåg mer av dagen så jag säger hej för idag och så ses vi igen tills imonn. Jo jag gjorde lite på musik idag med mer om detta nedan.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan för imonn så hoppas jag att jag sover inatt så kör jag igen imonn.

ROMAN: Nä inget idag heller på denna punkt.

MUSIK: Ja jag gick igång med musiken idag till lite efter ett tiden idag och då såg jag att jag hade gjort fel och så rättade jag till detta idag. Så jag är okey att gå igång igen tills imonn. Jag hade gjort tre vers men bara två refräng så jag la till en refräng och så blev det lite längre den ligger nu på 7 minuter lång och då är det tre vers och tre refräng och ett break. Så får jag se imonn om jag kan gå igång med sången om jag sover så skall det nog gå bra hoppas jag men jag kanske måste ta bort stråkarna när jag sjunger in vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: