lördag 2 mars 2019

Lördag 2/3-2019 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små okey natt inatt sov en och tjugo inatt kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Har spelat lite idag men annars har jag inte gjort nått idag. Men jag var uppe ett par gånger inatt så jag sov rätt okey men var lite trött ändå idag. Fick igång middagen till tre tiden idag hade korv och stripes och såg två avsnitt av samma serie idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe i nya koppen jag fick när jag köpte kaffe i fredags. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag har spelat lite spel idag med men bara en liten stund.

TRÄNING: Ja jag hoppade stretchen idag igen.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Skall se om jag kan få till lite sång till måndag och så om det går bra så skall jag få tag i nya grannen för att se om jag kan sjunga eller inte.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: