måndag 31 december 2018

Måndag 31/12-2018 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag okey ja eller nästan okey jag sov en timme och tjugo rem inatt. Jag kom ur sängen till 10:30 idag fick i mig frukosten och så fick jag i mig mina tabletter till 11:30 fick vänta idag tills klockan slog. Så jag satte igång med musik idag hela dagen. Men mer om detta nedan. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Och jag gick igång med ingen stretch idag heller men jag gick igång med middagen. Så såg en serie idag men tappade intresset för den idag och la ner skall inte se den mer. Så jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig igen och spelade lite piano. Men mer om detta nedan. Så sedan hörde jag en rap som min systers barn hade gjort den var bra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen imonn. Då jag skall gå igång igen med musiken. Hoppas jag i alla fall.

TRÄNING: Ja jag körde idag och det gick okey men det är andra veckan med ny tyngd så det går så där tar ett tag innan jag får ny styrka rätt länge med. Men jag skall gå igång med stretchen igen till nästa vecka även om jag inte sover så bra hoppas jag.

ROMAN: Ja vi får se när jag går igång igen med detta men kanske om jag sover bättre så.

MUSIK: Ja idag fick jag igång basen jag hittade en amp som var för gitarrer men det fanns för basar med och då hittade jag ljudet jag ville ha. Gjorde först en lång basgång men jag fick ändra detta sedan till en lättare för det lät lite rätt. Så nu har jag basgången till versen och jag kom nu på till refrängen med tror jag för en stund sedan. Så mer? Jo jag har skrivit ner lite text för försa versen och skall imonn gå på refrängen när jag har gjort basen och sedan gitarren för detta. Så får vi se hur den blir då. Just nu är det okey får se hur det blir imonn.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: