torsdag 20 december 2018

Torsdag 20/12-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen och en skit natt inatt sov inatt 20 minuter rem och kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Har inte gjort nått på hela dan idag. Nja jag av installerade ett program som jag tror har med konstiga konton att göra så det tog jag bort. Sedan så startade datorn upp med jämna mellanrum och jag fick ställa in en sak på en sak och nu gör den inte det längre. Så jag hoppas att problemet är borta nu. Så mer? Jo jag stack till träningen till tre idag och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie idag när jag åt och så fick jag  i mig en kopp kaffe som jag ännu inte har fått i mig helt. Så mer? Ja det är tvätt imonn så jag kommer inte göra mer imonn än att tvätta sedan kommer morsan till lördag och hälsar på. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag och en kass natt inatt så jag hoppas att jag sover bättre tills lördag så kan jag få mer gjort den dan. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag körde allt idag trotts kass natt men det gick bra idag men det hade gått bättre om jag sovit mer inatt.

ROMAN: Ja jag kör den igen när jag sover när detta nu blir får se…

MUSIK: Ja igår vann jag inte nått men tills imonn så  har jag fyra chanser så tummarna tack.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: