söndag 23 december 2018

Söndag 23/12-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt med en timme och tjugo rem så nästan okey. Kom ur sängen till 11:20 tiden idag och jag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att inte göra nått fram till tre då jag gick igång med middagen. Hade idag korv och mos gott mos och såg en serie idag när jag åt. Så sedan fick jag i mig lite choklad och så en kopp kaffe nä inte idag jag tog två koppar igår så jag tog ingen kopp idag men imonn kan jag ta igen. Så mer? Jo till sex gick jag igång med streamen och körde idag till sju då jag la ner för dagen. Kommer lägga upp till tisdag eller så på Youtube. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag tror jag. Jo jag skall imonn gå till träningen till tolv tiden så jag kommer hem till två tiden. Morsan sa att kalle skulle vara annorlunda denna gång så jag tror jag ser detta och sedan går jag igång med middagen skall ha köttbullar och korv som jag fick av morsan i lördags. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag ses tills imonn igen.

TRÄNING: Ja kör imonn till tolv tiden så jag kommer hem till två tiden och hinner med att se kalle och sedan middag.

ROMAN: Ja till tisdag hoppas jag att jag sover nog så jag kan köra igen.

MUSIK: Ja kör men inte denna veckan jag hoppas att vinna till nästa igen då kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: