fredag 21 december 2018

Fredag 21/12-2018 19:32

DAG: Jaha till natt jag hade svår att somna igår för grannen hördes ända till natten. Så jag körde musikdatorn med igår en skann och så hoppades jag att jag skulle få uppgradera den till 1809 men den vill inte och jag vet inte om den inte kommer få uppgradera eller inte. Jag har sökt på internet men jag kan inte hitta nått om detta och jag vet inte varför den inte uppgraderar om den inte kan eller vad det nu är. Så jag körde igång den idag med och gjorde en skann till morgonen idag på båda datorerna. Jag har fått ett mail om att någon har fått in virus och jag skall betala pengar för detta men jag såg idag att man skulle anmäla detta jag har inte gjort det utan slängt mailen men kommer det igen så kommer jag skicka det till polisen. Så mer? Jo jag stack ner med tvätten till tolv tiden sedan upp igen. Och sedan till ett tiden så var jag nere och hängde upp den. Så sedan till fyra tiden så stack jag ner och fick upp den sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg två serier idag när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Jo jag fick ett samtal idag till tre tiden nä fyra tiden det var morsan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kommer inte köra stretchen imonn heller för morsan kommer till två tiden. Så skall jag ut och hämta min medicin till tolv tiden så att jag får den fick ringt idag och jag skall ha recept till imonn.

ROMAN: Ja idag var det inget idag även att jag sov bra natt trotts att jag vaken sent igår jag sov 1 timme och 40 rem så en bra natt inatt.

MUSIK: Ja om jag vinner idag ser det till 21:00 tiden och sedan till 21:30 har haft fel tid hela tiden men såg igår att jag nu har rätt tid och det är nio och nio och trettio idag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: