fredag 7 december 2018

Fredag 7/12-2018 19:50

DAG: Jaha till natt igen och jag åt inte rått kött jag blir illamående av tabletterna fick samma igår natt. Så sov inatt 1,20 rem och kom ur sängen till 11:30 tiden idag. Var seg och låg kvar ända tills det var dags att gå upp idag. Skall testa att ta tabletterna lite tidigare så kanske det går över och jag somnar som jag skall ändå. Så fick i mig frukosten och så fixade jag till tvätten och så stack jag ner och fick in den. Sedan upp igen och jag gjorde inte mycket idag jo jag spelade lite idag men bara en stund. Så sedan satte jag igång med skannern idag till två tiden och idag upptäckte den fyra virus men det var gamla spel som hade dem så jag tror att detta är fel jag la upp en fråga på forum om det och jag är säker på att det är fel. Jag har dem i karantän så de kan inte göra någon skada om det är virus men jag är säker på att det är fel. Såg idag många som hade fel på skannern om spel som visade virus filer. Så jag tror att det är fel de har lagt till en uppdatering och så är det fel på den. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till 16:20 tiden då hade jag varit och hämtat tvätten och lagt in den. Hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Nä jag kommer inte ihåg något mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag stretch imonn till tre tiden så jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover så…

MUSIK: Ja jag har tre chanser idag på vinst ger det över 50000 eller prick så kommer jag gå igång igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: