lördag 15 december 2018

Lördag 15/12-2018 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov inatt 1 timme och 40 minuter och då är det okey. Men när jag kom ur sängen till 10:30 tiden så var jag seg och hade inte lust med nått idag. Och det är som jag säger en dag gör inte så mycket skillnad måste ha mer. Men jag hoppas att jag sover tills imonn med då jag skall streama igen till sex tiden. Så mer? Jo jag gick igång med inte nått idag och sedan till tre tiden stack jag ut och handlade idag. Fick det jag skulle och lite till. Så när jag kom hem så gick jag igång med middagen. Idag hade jag karréer med ris och pepparsås och såg två serier idag när jag åt. Så mer? Jag tror inte jag har vunnit idag men jag har en chans till tills imonn. Så mer? Jo jag har ett par filmer nu att se på Netflix som jag har spelat in och lite till inspelat på boxen som jag har sett innan men kan se igen. Så mer? Jo jag spelade klart spelet jag höll på med på Nintendo igår och idag gick jag gång med ett till som jag hade spelat innan men för länge sedan. Lolo ett pussel spel som jag satte igång med idag. Så mer? Nä jag kan inte komma på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Och så hoppas jag att ni spanar in mig på Twitch imonn till sex tiden ja 18:00 svensk tid spelar då Iconoclasts igen omgång nummer tre. Finns även uppe på min Youtube sida Henrik Porali är namnet ni söker på. Så mer? Nä nog nu ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen igen idag tappade farten idag igen. Men om jag sover bättre nu så skall jag gå igång igen med detta.

ROMAN: Nä inget idag heller, kör igen till måndag hoppas jag.

MUSIK: Ja jag tror inte jag vann idag ja igår men kanske tills imonn när jag kollar mailen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: