onsdag 5 december 2018

Onsdag 5/12-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen jag var uppe många gånger inatt på toan jag drack för mycket igår så det är mitt eget fel sov inatt 1 timme och 20 minuter och var rätt seg när jag vaknade idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Fick inte nått gjort idag på hela dagen. Men jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med ris och såg en nä två serier idag när jag åt. Så innan detta så fick jag i mig en choklad kaka med lakrits. Så mer? Har gjort ny bakgrund till min Youtube sida idag kanske inte så snygg men okey nu så länge. Gjorde den i Corel Paintshop pro men det är inte lätt för jag vet inte hur jag gör men jag fick ändå till en som är okey för nu. Så mer? Jo jag kan ha vunnit igår ser det idag och jag kan komma iväg med 500000 eller 50000 eller mindre eller inte nått ni ser idag på Twitter vad det gav om det gav nått idag alls. Så mer? Nä jag kommer inte på mer just nu så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover bättre inatt då jag inte har druckit så mycket idag. Jag köpte must och must och en cola men jag dricker allt på en gång. Då blir det inte bra.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag på att jag kan köra igång igen. Men det beror på sömnen som vanligt.

MUSIK: Ja om jag vann idag så kör jag igång med musiken igen till nästa vecka hoppas jag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: