onsdag 12 december 2018

Onsdag 12/12-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt jag vaknade inatt och somnade sedan igen. Men inatt fick jag bara 40 minuter rem så kass natt. Kom ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Hela dan gick till detta idag fick inte nått gjort. Jo jag var ute till två tiden och köpte lite gott och lite till att ha i kylen idag. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med pommes och såg två serier när jag åt idag ja det var samma serier men två avsnitt idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med efter detta och så bäddade jag sängen idag med. En kass dag idag men jag hoppas att jag sover bättre inatt. Inatt var det för kasst för att skriva så jag la ner det. Men imonn så hoppas jag att jag sover så jag kan köra igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag att säga så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det. Och då skall jag höja med så det kommer bli tungt imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kan köra imonn om jag sover vill säga vi får se.

MUSIK: Ja jag kan ha vunnit igår ser detta idag om jag vinner så ser ni detta på Twitter idag.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: