tisdag 4 december 2018

Tisdag 4/12-2018 19:35

DAG: Jaha till  natt igen då ja och inatt la jag på sonar på sov appen och det gjorde bra för jag sov inatt 1 Timme och 40 minuter och det är okey. Så jag tror inte att appen fungerade innan med den andra mätningen för då hade jag en timme och tjugo rem varje dag. Så skall se hur jag sover inatt igen så kanske jag kan köra den ändå. Så kom ur sängen till 10:20 idag och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen idag. Körde den fram till två tiden då jag tappade farten och la ner. Så stack till ICA och köpte lite fick med mig en julmust som var lagrad 6 månader i rom fat den var illa god men jag köpte bara en idag hade inte råd med mer. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag fläsk och löksås och mos gott mos. Så såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag har pillat lite med Twitch idag jag tror att jag har fått det rätt idag hade det fel innan men nu så hoppas jag att allt är okey. Kör igen till söndag klockan 18:00 Iconoclasts igen omgång ett ja första var start sedan kommer ettan och så vidare. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna forten idag men tills torsdag kommer jag igen.

ROMAN: Ja körde ett tag idag men så tappade jag farten och la ner. Men sover jag inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Ja vinner jag denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: