måndag 24 december 2018

Måndag 24/12-2018 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov en timme och tjugo minuter inatt vilket är okey nästan. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig en macka idag och så stack jag till träningen till tolv idag. Så efter detta så kom jag hem och fick i mig två mackor och sedan så satte jag mig och tittade på julprogrammet men jag orkade inte se allt idag så jag la ner till 15:40 och gick då igång med middagen. Jag hade korv och köttbullar idag till fyra tiden. Och såg en serie när jag åt idag. Så sedan efter detta så har jag inte gjort nått idag på hela dan. Jo igår så fixade jag den andra datorn med jag drog ut ljudkortet och så satte datorn igång igen att ladda in uppdateringen. Så det var inget jag hade gjort utan den stannade på ljudkortet och det gick inte att uppdatera så den stoppade där. Jag låste på internet och hittade då detta och så var problemet löst. Så ljudkortet fugerade sedan när jag stoppade i det igen. Så mer? Jo jag får önska alla en.

GOD JUL!

TRÄNING: Ja jag körde allt idag nä inte allt jag glömde vaderna idag men jag tar igen det till torsdag. Så det var en del på gymmet idag trodde inte det skulle vara nån idag.

ROMAN: Ja imonn skall jag göra räkningarna sedan hoppas jag att jag kan köra på denna punkt igen. Bara jag sover så, vi hoppas på det.

MUSIK: Ja om jag vinner denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Jag säger igen GOD JUL och så säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: