tisdag 11 december 2018

Tisdag 11/12-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen och en så där natt inatt men jag vet inte om jag inte längre mår illa. Nu när jag säger det så kommer det väl igen men har inte haft på ett tag nu. Så sov rätt okey fick 1.20 rem inatt och då tänkte jag att jag kör romanen så får vi se hur det går. Och till ett tiden gick jag igång. Det gick okey så jag hoppas att jag sover lika fram över med. Jag körde romanen idag till 14:20 tiden då jag stack till apoteket och fick lite folsyra idag. Så sedan hem igen. Jag har spelat lite idag på Nintendo ett tag. Så sedan har jag laddat ner Discord idag skall se om jag kör den sedan inte just nu men sedan kan jag lägga till den. Så mer? Jo jag har kommit till sista planen idag på spelet men jag har inte lyckats att få ut den så jag tar den en annan dag. Men det var ett roligt spel jag köpte heter Death  Square  och är ett pusselspel som jag köpte för 129 spänn har kört det ett tag och det är meningen att man skall köra två spelare men jag kör en på båda. Så mer? Jo jag lyckades igår få i mig två tabletter för mycket det var folsyra som jag fick i mig två innan jag insåg att jag hade tagit fel så jag fick i mig tre. Jag  hade glömt lägga upp sömntabletterna så jag tog de innan som också låg tre. Men jag hoppas att det inte är så farligt med två kände inget av i alla fall. Så mer? Jo det är spel idag till nio tiden så om de ringer då har jag vunnit över millen annars så ser jag imonn när jag kollar mailen. Så mer? Hoppas att jag sover lite bättre inatt så kör jag romanen imonn med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag så jag hoppas att jag sover till denna dag.

ROMAN: Ja jag kom igång ändå idag trotts att natten inte var så skit bra. Men jag tror att jag kommer köra även om natten inte är så bra det går okey att köra även om natten inte var så bra. Annars blir det inte nått gjort på denna punkt.

MUSIK: Ja vinner jag idag så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: