söndag 9 december 2018

Söndag 9/12-2018 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt. Jag tog tabletterna tidigare igår men jag blev inte illamående och då tänkte jag okey bra. Men jag blev sedan illa mående till mitt i natten och vaknade då och låg länge. Vet inte vad klockan var men när jag kollade så var den 0700 och då hade jag redan varit vaken ett par timmar idag. Låg sedan till 10:30 utan att somna och kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga till tolv tiden sedan har jag inte gjort så mycket idag. Mer än att vänta på att klockan skulle slå sex då jag gick igång med streamen igen. Men jag fick i mig middagen till tre tiden. Hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt. Så mer? Ja jag gick igång med streamen idag till sex och körde sedan till sju då jag la ner. Kommer lägga upp den på Youtube om ett par dagar så kan ni se. Jag är inte så bra på att kommentera men jag kör ändå. Så mer? Nä kommer inte på mer just nu så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja vi får se hur det går med tabletterna om jag mår illa så kan jag inte sova alls men jag hoppas att det blir lite bättre med det efter ett tag. Hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn.

MUSIK: Ja kan ha vunnit idag ni ser på Twitter idag om det gav nått annars så går jag igång med ny omgång tills idag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: