måndag 3 december 2018

Måndag 3/12-2018 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inatt en timme rem och då är det kasst. Men jag ställde om appen så att den tar sonar istället så skall vi se hur det går inatt. Så mer? Jo jag gjorde inte nått idag jo jag gick igång med Youtube idag till tolv tiden och jag har nu lagt upp den men jag gjorde inte nått med den idag. Det tänkte jag inte på men nästa skall jag fixa till innan jag lägger upp den. Så och jag fick inte med kommentarer alls för jag tog fel mick så det är helt tyst bara musiken och inget mer. Men den ligger uppe och ni kan nå den på denna Till Youtube HenrikPorali. Länken öppnas i nytt fönster. Så kan ni se lite när jag spelar Iconoclasts. Så mer? Jo jag stack till träningen just när jag hade sett hela videon idag till tre tiden. Så tränade och sedan hem igen och hoppade stretchen idag igen. Gick igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo jag fick i mig en kopp kaffe med idag.

TRÄNING: Ja jag hoppas att jag sover bättre snart igen nu har jag slutat smörja in mig och jag hoppas att jag då sover bättre då igen. Får se tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen.

MUSIK: Ja en ny vecka att vinna lite så jag hoppas att ni håller tummarna för mig.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: