lördag 8 december 2018

Lördag 8/12-2018 19:39

DAG: Jaha till natt igen och när jag mår illa så har jag illa svårt att somna sedan så inatt fick jag inte bra sömn igen. Sov en timme rem och kom ur sängen till 11:20 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag har spelat lite spel idag lite på datorn och lite på switch. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag mer spel mer har jag inte gjort idag. Jag hoppas att jag kan sova lite bättre med tiden jag tar tabletterna tidigare så jag mår illa och sedan kan somna igen. Men det går inte bra just nu jag sover illa när jag mår illa. Så mer? Jo jag vann nog inte nått igår heller ser detta idag men jag tror inte det är nått i vinst idag. Så har jag en chans till imonn sedan går en ny vecka igång igen. Och mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag efter kass natt.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Ja har chans imonn annars så kör jag nytt igen tills imonn.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: