söndag 16 december 2018

Söndag 16/12-2018 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag 1 timme och 20 minuter rem kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen till tolv tiden. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 14:30 tiden men idag hann den till 15:00 innan jag gick igång med middagen hade idag kotletter med pommes. Och jag såg en serie idag när jag åt hann inte mer idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe nä två koppar idag hade glömt en en annan dag så jag tog två idag. Så sedan har jag förberett mig för att sända idag men till 17:58 så fick jag starta om datorn men jag gick igång med sändningen till 18:00 ändå gick snabbt att starta om idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår eller idag men till nästa vecka så hoppas jag att det smäller till lite. Jag räknar inte med högsta men lite kan komma kanske. Men då till nästa vecka igen har lagt in på lottoland idag och skall idag lägga till på andra med efter bloggen idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja imonn så hoppas jag att jag sover åtminstone en och tjugo så kan jag nog skriva imonn.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag vinner lite så jag kan gå igång igen med denna punkt.

Så fick ett samtal  idag från morsan med hon kommer en sväng till lördag för att fira lite jul.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: