torsdag 6 december 2018

Torsdag 6/12-2018 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår åt jag lite ostekt kött jag fick två kassa kotletter igår och de stekte inte som de skulle och då fick jag i mig lite ostekt kött. Det är för mörkt i vardagsrummet för att se detta. Och jag stekte för hårt och för lite tid på vare sida. Så jag vaknade inatt och mådde lite illa. Och sedan sov jag illa fram till 10:30 då jag vaknade igen men jag var vaken många gånger inatt. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. Jag sov en timme rem och det är inte bra. Så sedan stack jag till träningen och körde lite kasst idag sedan hem igen. Fick i mig middagen och så såg jag på en serie när jag åt idag. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag pillat med streaming programmet idag igen. Jag glömde bort mitt lösenord och så fixade jag nytt och då såg jag att jag hade skrivit ner det så jag hade det hela tiden. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen tills imonn då det är tvätt för mig.

TRÄNING: Ja jag körde idag men hoppade magen idag jag glömde detta idag men till nästa vecka så kommer jag att höja på allt igen. Ja nästan allt i alla fall.

ROMAN: Ja jag körde inte nått idag men jag hoppas att jag sover bättre tills lördag så kör jag då.

MUSIK: Ja vi håller tummarna för att jag vinner lite denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: