tisdag 18 december 2018

Tisdag 18/12-2018 19:34

DAG: Jaha till natt igen och jag sov idag som för ett tag sedan jag sov 1 timme och 20 rem det är nog för att skriva men idag gjorde jag inte detta. Jag har inte gjort nått jo jag har pillat med streaming programmet och ställt in lite i detta. Men jag har inte gjort mer än detta idag. Jo jag spelade lolo igen idag har kommit till rum nio och det finns tio rum sedan är det klart så jag har en bit kvar att gå. Så mer? Jo jag har sett på en youtube film idag om vad för program en kille hade och jag kommer inte välja detta för det betyder att jag måste lära mig massor med kod och annat som jag inte vill göra så jag kommer byta till det nya om ett tag skall köra det jag har ett tag till sedan byta över om ett tag. Jag kanske kommer köra hela detta spelet klart innan jag byter. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden ja det var nog lite efter tre idag. Hade idag karréer med ris idag och såg en serier sedan en till och så avslutade jag med en kopp kaffe. Så mer? Jo det är spel idag till nio tiden om de ringer så har jag vunnit över millen annars ser jag det tills imonn när jag kollar mailen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör igen till torsdag så jag hoppas att jag sover lite bättre tills denna dag.

ROMAN: Ja om jag sover en och tjugo inatt igen så kör jag imonn. Om jag inte är för trött vill säga. Men jag sov okey inatt så sover jag okey inatt med så skall jag vara någorlunda pigg imonn hoppas jag.

MUSIK: Ja jag kör igen om jag får pengar att köpa ny keyboard och förhoppningsvis nog till sång kurs med.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: