lördag 22 december 2018

Lördag 22/12-2018 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen ja jag hade en bra igår men inte idag. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så stack jag till apoteket men inte hade något recept kommit inte. Så jag får vänta tills torsdag och testa då att beställa. Så mer? Jo till två tiden kom morsan och stannade till 17:00 jag gick igång med att uppgradera musikdatorn men jag gjorde nått fel och jag vet i fan om det kommer fungera alls nu. Den får stå på under natten så kanske den kommer igång igen. Men det ser inte ljus ut just nu. Om det inte är så att processorn är illa seg segare än innan men jag tror inte det. Så och jag hoppas att jag kan ta bort uppgraderingen och sedan göra om igen. Men vi får se tills imonn. Så mer? Fick mat och lite pengar idag jo tröjor med tre stycken ja i jul klapp. Så mer? Imonn så skall jag köra spelet till sex tiden men innan skall jag köra dammsugaren och sedan få i mig middagen. Så får vi se hur det är med datorn imonn hoppas att den timar ut och går igång igen. Vi får se imonn.

TRÄNING: Ja inget idag heller. Jo jag skall träna till måndag men jag tror jag går till tolv tiden så jag är klar till två tiden.

ROMAN: Nä inte idag heller.

MUSIK: Ja kommer igång igen med denna punkt när jag vinner.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: