fredag 14 december 2018

Fredag 14/12-2018 19:49

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan inatt igen sov inatt 1 timme rem. Kom ur sängen till 10:40 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Hade inte lust att köra romanen idag så jag gick igång med datorn idag. Och då såg jag att jag hade flera användarkonton som inte skulle vara där. Jag hade det för ett tag sedan och då fick jag ominstallera hela datorn. Men idag kom jag på var de fanns och raderade dem då. Så nu är de borta och jag behöver inte ominstallera igen. Så jag höll på med detta ända fram till klockan tre. Och då stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och jag gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg en nä två serier idag när jag åt. En som jag tittade på innan gick igång idag med säsong tre. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men jag mår inte längre illa så jag hoppas att jag kommer sova lite bättre med tiden hoppas vi på.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så kör jag stretchen igen imonn måste komma igång med den igen nu.

ROMAN: Nej jag fick inte nått gjort idag på denna punkt.

MUSIK: Ja om jag vinner idag så kör jag igång igen med denna punkt. Har fyra chanser idag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: