fredag 1 juni 2018

Fredag 1/6-2018 19:54

DAG: Jaha sen idag har försökt att få annonserna att gå igång men kan inte få dem att gå igång. Och jag vet inte vad som är fel. Så till dagen kom ur sängen till 10:30 tiden sov som igår men fick inget gjort idag alls. Fick i mig frukosten och så stack jag till ICA för att handla lite idag. Köpte lite och så hem igen. Fick i mig middagen till tre tiden och sedan fick jag idag i mig två koppar kaffe har glömt ta en innan så det blev två idag. Så mer? Jo jag satte igång att kolla om annonserna kommer upp men jag gör något fel och inget kommer. Och jag vet inte vad det är jag gör för fel. Jo jag har fixat datorn idag jag kunde inte koppla ihop mina datorer men så idag fick jag det att fungera av någon anledning som jag inte vet varför men nu fungerar det idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn kör jag stretchen igen har gjort så pass att smärtan i benet är borta nu så nu är det inte så jobbigt att köra.

ROMAN: Ja hoppas på rätt okey natt inatt med så kör jag imonn. Idag så gjorde jag datorerna så jag tappade farten sedan.

TECKNING: Ja söndag kör jag igen.

MUSIK: Som jag sa så vet jag inte när jag kör igen men det kommer nog ta ett tag.

Så imonn skall jag klippa mig så jag inte gör det till söndag när jag skall köra spelet. Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: