torsdag 7 juni 2018

Torsdag 7/6-2018 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt jag hörde min granne med en timmes mellanrum så jag sov illa som fan. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan la jag mig igen låg fram till 15:00 då jag stack till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Så mer? Jo jag har fått in lite pengar idag hela 0.04 öre har jag tagit in jag såg det idag och jag tackar för att ni klickar det kommer ta illa lång tid att få nått utbetalat för jag måste komma upp i 700 och jag får 0.01 öre per klick så det kommer ta ett tag. Så hoppade kaffe idag tar det imonn tog inte i morse heller tror jag. Så mer? Jo jag fick reda på att jag hade skydd mot meltdown som kom till processorn både denna och musikdatorn har skydd. Så mer? Nä jo jag räknade  nog lite fel igår jag kommer få betala 4500 per år inte 7000 som jag sa igår. Men jag har inte 4500 heller så jag får se vad jag skall göra. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde inte allt idag heller jag var för seg så jag hoppade magen helt idag och sedan också stretchen med.

ROMAN: Ja nu är det tvätt imonn så jag kommer inte få nått mer gjort imonn heller.

TECKNING: Ja kanske jag kör lite teckning imonn om jag sover okey.

MUSIK: Ja vi ser om jag kan köra på denna punkt igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: