lördag 23 juni 2018

Lördag 23/6-2018 19:56

DAG: Jaha lite sen idag men kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag vet nu varför jag är så seg när jag vaknar det är tabletterna som gör det. Så jag måste komma igång ändå även att jag är seg och gå igång med romanen gjorde inte detta idag utan gav upp. Jag förstod inte varför jag var så seg efter bra natt men nu så. Så jag skulle gå igång med romanen men fastnade på en sak till mobilen idag. Jag laddade hem en app till steam och så kunde man spela spel på mobilen och använda en kontroll. Så jag satte igång med detta och fick det tillslut att fungera men inte så bra. Så jag la ner. Och så hoppade jag hela romanen idag igen. Men till måndag så skall jag köra även om jag är seg när jag vaknar för jag sover rätt okey nu får nog med rem och då skall jag kunna köra igen. Så jag får sätta igång även om jag är seg så kommer jag igång igen med detta. Så jag stack till ICA idag och handlade lite mest godis ja chips och ostbågar och lite till. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg klart filmen idag. Det var en Koreansk film om en som fick superkrafter rätt okey även om de spelar så där tycker jag. Så mer? Jo jag spelade lite spel med men gav upp idag hade inte lust att spela idag tar det en annan dag. Så mer? Jo jag kanske har vunnit på lotto de har inte ringt ännu men kanske. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör igen till måndag så hoppas jag att jag är pigg nog för att köra allt igen.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt men kör igen till måndag.

TECKNING: Ja imonn så kör jag hoppas jag så jag kan lägga upp lite på hemsidan om det blir bra nog. Sover jag så kör jag.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: