tisdag 5 juni 2018

Tisdag 5/6-2018 19:36

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag rätt okey ja det var bra rem sömn vaknade till 10:30 men jag var seg idag med? När skall detta sluta? Så fick i mig en ägg frukost idag. Och sedan så gjorde jag inte nått jo jag spelade lite Nintendo och dog så jag lägger ner svärds fighten idag. Jag skiter i den nu jag har klarat spelet och det är nog för mig. Så mer? Jo tycker ni att annonserna är i vägen eller skall jag ha dem kvar just nu klickar ni inte på dem men är de i vägen i så fall tar jag bort dem. Och om ingen klickar så gör de ingen nytta ändå. Ni kan höra av er via bloggen om ni lägger in med fel namn och fel mailadress så är det ingen risk att jag vet vem ni är. Om ni inte hör av er så har jag dem kvar kanske någon klickar någon gång. Så mer? Jo jag har tagit bort statistik och lagt till teckningar som jag kommer lägga till på snart hoppas jag. Jag är inte klar med kursen ännu men jag skall gå igång och teckna mer fram över hoppas jag. Det finns inget där just nu bara en tom sida. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag gick igång med middagen till tre tiden nä halv fyra idag. Jag hade fiskpinnar och mos gott mos och såg en film idag som var så där. Den hette anon och ja så där. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer att säga så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja kör inte förrän till torsdag igen på denna punkt.

ROMAN: Ja nu är det helg men jag hoppas  att jag sover inatt med så går jag igång med romanen imonn.

TECKNING: Ja skall köra om jag inte sover så skall jag köra en dag på denna punkt.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör igen på denna punkt igen.

Så nu är dagen över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: