torsdag 28 juni 2018

Torsdag 28/6-2018 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men var seg idag när jag vaknade till 10:30 tiden. Kom ur sängen till 11:00 och fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Men idag så vilade jag inte utan tänkte gör lite innan jag stack till träningen. Jag fick inte mycket gjort idag. Och jag var illa trött på gymmet, så det var ingen bra ide att inte vila idag. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen och idag gjorde jag inte alla övningar utan gav upp. Så när jag kom hem så la jag ner stretchen och gick igång med middagen. Som jag gjorde idag innan jag stack till träningen. Så såg en serie och sedan så la jag ner. Men har varit seg hela dagen och jag är det nu med. Så ingen bra ide att inte sova ja eller vila idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Kort blogg idag igen.

TRÄNING: Ja jag körde fram till magen sedan la jag ner jag tappade hela farten och så la jag ner. Jag skulle ha vilat hemma idag innan jag stack till träningen men gjorde det inte för att se hur det gick och det gick inte bra alls idag. Kommer inte göra om igen.

ROMAN: Ja vet i fan när jag kommer till denna punkt igen. Men någon dag skall jag väl sova nog hoppas jag.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen. Kan bara hoppas att jag sover så jag är någorlunda pigg då.

MUSIK: Ja vi får se hur jag gör med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: