torsdag 14 juni 2018

Torsdag 14/6-2018 19:43

DAG: Jaha till natt igen och mobilen visade idag 13 men jag tror att den visade fel idag jag var rätt pigg idag och hade sovit rätt okey. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så såg jag att brödet var mögligt så jag fick ta makrill och lite pålägg idag hade inte heller knäcke så jag fick ta det jag hade idag. Så till tolv tiden så stack jag ut och handlade lite bröd och lite till sedan hem igen. Och då hade jag tappat farten helt så jag la ner allt. Jo jag spelade lite idag Axiom Verge. Så annars så gjorde inte nått på hela dagen. Så till tre så stack jag till träningen och så hem igen. Gjorde bara ben stretch idag och sedan gick jag igång med middagen. Så mer? Jo jag såg en film men hann inte se klart den idag ser en annan dag. Så mer? Nä det var inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn då hoppas jag att jag sover bättre och inte måste gå ut. Så kör jag igång med romanen igen.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick bra men sedan när jag kom hem så tappade jag farten och la ner stretchen igen ja jag gjorde benen som är viktigast.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn så hoppas jag att jag kan köra igen. Men det är sömn som vanligt.

TECKNING: Ja jag gjorde inte nått på denna punkt idag men kör igen till söndag.

MUSIK: Ja jag gjorde inte nått idag på någon punkt så jag kommer igen med detta en annan dag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: