onsdag 20 juni 2018

Onsdag 20/6-2018 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt natt. Kom ur sängen till elva tiden lite sen idag för jag var seg fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen men idag tappade jag farten och la ner till ett tiden. Så jag fick nya brevet idag på teckningen och så spelade jag idag igen ett tag men kom till ett stopp och la ner. Spelade lite nu med men kommer ingen vart så jag la ner. Så mer? Har fastnat lite i spelet nu kan inte släppa det och spelar när jag inte skall spela. Så mer? Jo till tre gick igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos såg en serie och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Ingen vinst idag tror jag kanske lite men inte mycket man vinner runt 20000 om man inte vinner högsta vinst då är det bättre på de andra spelen där man kan vinna 16 mille även om man inte vinner högsta vinsten. Så mer? Jo jag sa nog igår om teckningskursen om jag inte minns fel. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja idag kom jag inte igång alls jag satte mig men sedan gjorde jag inte mer på det och la ner.

TECKNING: Ja som jag sa igår så skall jag till fredag köpa lite och sedan köra igen till söndag.

MUSIK: Ja de ser rätt okey ut om jag sover som jag gör nu så då kommer jag inte köra på denna punkt alls men vi får se om det håller i sig.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: