fredag 29 juni 2018

Fredag 29/6-2018 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Sov i alla fall en timme rem inatt men vaknade seg och kom inte ur sängen förrän till 11:00. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att inte göra nått igen. Jag vet inte vad jag skall göra om jag skall kunna göra nått alls när jag kommer upp på morgonen. Spelade lite idag men sedan gjorde inte nått. Men jag var ute idag och handlade lite så kom jag på att jag har räknat fel denna månaden. Jag kommer få 100 kronor kvar efter att jag har betalt alla räkningar. Så nu får jag leva snålt fram över. Men jag köpte idag pålägg för ett par veckor och smör med så jag kan leva på bröd och det kommer gå på 30 per veckan och då kan jag köra tre veckor till för 100igen. Så jag vet inte hur jag räknade denna gången men jag gjorde fel. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden och då hade jag satt igång skannern på datorerna innan. Så hade idag karréer med stripes och såg en film idag en tecknad som var okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag. Ännu en skit dag igen. Jag vet inte hur jag skall göra på morgonen. Jag vaknar och är seg och kan inte göra nått fram till tre tiden då jag går igång med middagen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen tills imonn så hoppas jag att jag kan köra stretchen igen.

ROMAN: Nä inget idag heller.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja om jag sover så här så kommer jag inte kunna sjunga heller. Så jag vet inte vad jag skall göra åt saken heller.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: