måndag 18 juni 2018

Måndag 18/6-2018 19:38

DAG: Jaha till natt igen och på mobilen var det ingen bra natt jag sov 3 timmar enligt den. Så nä den är inte som den skall. Jag sov okey inatt och kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så tabletterna. Så sedan gick jag igång med romanen körde den en tag fram till 14:00 då jag la ner för dagen. Jag satte igång att spela spelet istället och det gick bra. Så sedan till tre tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på detta. Så såg en film men hann inte se klart idag ser imonn eller så. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn. Hoppas jag sover bättre då.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick bra sedan också stretchen och allt gick bra idag trotts lite kass natt.

ROMAN: Ja körde idag även om jag inte hade lust så körde jag en timme och det gick okey. Hoppas jag sover bättre tills imonn.

TECKNING: Ja vi får se när jag kör här igen det beror på hur jag sover det.

MUSIK: Ja vi får se när jag kör här igen om jag sover kasst men inte för kasst så kör jag här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: